BLOG

LAATSTE INLICHTINGEN

FLAT EARTH NETWORK

Banner

Het Flat Earth Network levert 'nieuwe' exclusieve Flat Earth content 'LIVE' 24/7 en On Demand - inclusief interviews, meningen, nieuws, onderzoek, muziek, chat en informatie van de Top Flat Earth Content Providers! Oneindige Vliegtuigmaatschappij (IPS) | Authentieke bedoeling | Bro Sanchez | Mark Sargent | Patricia Steere | Nathan Oakley | DITRH | D Marmer | De Horry Sheet Show | En meer! Luister & Bekijk 24/7 'LIVE' en On-Demand! Ontvang exclusieve dagelijkse en wekelijkse aanbiedingen! Deel en communiceer direct met alle FEN show hosts en abonnees in de privé FEN Chatroom voor alleen leden! Plus, ontvang alle nieuwe BONUS-inhoud, inclusief het FEN Daily News, FEN Weekly News en The FEN Roundtable Show!

Incoming quote Infinite Plane Society

Membership to Het Flat Earth Network

Flat Earth Network Shop

F.E.P.E. staat voor Flat Earth People Everywhere. Het #FEPE-karakter is geboren en gepresenteerd in een van de live streamvideo's van IPS op YouTube. Voor zover ik weet, is het ontworpen door Kyle MacDonald (@OneRedPaperClip op Twitter). Dit info kan worden gecorrigeerd als ik het mis heb. Dus voel me vrij om me een e-mail te laten vallen als je weet dat dit onjuist is. Het vervangt PEPE de kikker en het werd het hoofdpictogram in de #flatearth-beweging. U kunt het vinden op de meeste platte aarde memes die nu het internet overstromen. Het vector bestand is beschikbaar op Gumroad voor degenen die hun eigen stickers, T-shirts, mokken, afdrukken, enz. Willen creëren.

IPS is een echte pionier in de contemporane #flatearth-beweging. Hij was de eerste die geld opwekte door middel van financieringscampagnes om de ideeën uit te voeren die in elke denkketen op zijn YouTube-kanaal (Infinite Plane Society) worden gehouden. IPS kwam met het idee om grote reclameplaten over de Verenigde Staten te betalen die promotiegrafieken van "ONDERZOEK FLAT AARD" bevorderen. De eerste billboard van dit soort werd ook geadverteerd op CBS News. Het was aan het oosten gelegen op Interstate 76 vlakbij de internationale luchthaven van Philadelphia. Dit billboard werd ook gezien door "MAD" Mike Hughes (raket ingenieur en durf-duivel), die IPS belde en dingen ging nog verder. Aan het eind van die discution werd vastgesteld dat mensen binnen de Flat Earth Community de aanwezigheid van "Research Flat Earth" stickers op de roket zullen financieren die mensen helemaal over het vliegtuig zouden helpen om de controverse over de vorm van de aarde te remmen. Lees meer over dit onderwerp door te bezoeken the daily plane.

Een andere première in de flat-earth community was de manier waarop IPS zijn YouTube-live streams modereert, waardoor alle gescoorde abonnees moersleutels verschaffen; Op deze manier blijft de chatruimte leeg van trollen, waardoor de plaats optimaal is voor zeer efficiënte think-tanks. Zijn strategie wordt nu gebruikt op vele andere YouTube-kanalen op het platteland. Waard om te vermelden over de snelste mods die er zijn: Salute @TOTO Cult a.k.a. De Blue Wrench Squad Lodge Tailor. Afbeelding rechts van Peter Lexa (@peter_lexa op Twitter).

Controleer de chatregels voordat u een IPS live stream invoert. Als u een moersleutel wilt, om te kunnen deelnemen aan die live streams, stuur dan een mail naar: infiniteplanesociety@gmail.com. Voor meer geniale strategieën en de laatste vlakke aarde beweegt op het schaakbordbezoek van het rijk flat earth network. Hier vindt u cutting edge informatie van de allerbeste van de hedendaagse onderzoekers op dit gebied. Aan het eind van dit artikel wil ik IPS bedanken en hem laten weten dat ik dankbaar ben voor zijn dienstverlening aan anderen. Vrede op het vlakke vliegtuig!